Διαδικασία Επικοινωνίας με το Nintendo Service Center CD Media
Συσκευές οι οποίες προέρχονται (έχουν αγορασθεί) από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υποστηρίζονται.
Για να γίνει χρήση της εγγύησης, θα πρέπει να γίνει αναφορά του προβλήματος της συσκευής του, εντός 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς του, στο CD Media S.E – Τμήμα Σερβις Nintendo. Για τη δήλωση απαιτούνται τα στοιχεία του καταναλωτή, η ημερομηνία αγοράς της συσκευής και η προσκόμιση αντιγράφου της απόδειξης αγοράς, η οποία αναγράφει ευκρινώς το κατάστημα αγοράς και τη συσκευή.
Η επικοινωνία με το CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo γίνεται μέσω φόρμας στη διεύθυνση www.cdmedia.gr/nintendo-support, με E-Mail και τηλεφωνικά στα παρακάτω:
Για Ελλάδα
Απο σταθερό: 801-5555090
Από κινητό: +30 211-1060400
Με email: ncs@cdmedia.gr
Για Κύπρο και εξωτερικό
+30 211-1060400
Με email: ncs@cdmedia.gr
Ώρες επικοινωνίας από Δευτέρα εως Παρασκευή 09:30 – 17:30
Το CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo ΔΕΝ παρέχει υπηρεσίες In - Game Help Line.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας το CD Media S.E – Τμήμα Σερβις Nintendo, εκδίδει ένα Μοναδικό Αριθμό Υπόθεσης (Ticket Number) για τη κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
Εφόσον το CD Media S.E – Τμήμα Σερβις Nintendo κρίνει ότι η συσκευή πρέπει να επιστραφεί για έλεγχο, δίνει την εντολή στον μεταφορέα να παραλάβει τη συσκευή από τον πελάτη εντός 5 εργάσιμων ημέρων. Αποστέλλει ενημερωτικό μήνυμα E-mail στον πελάτη με τα απαραίτητα έγγραφα τα οποία πρέπει να συνοδεύουν την αποστολή καθώς και με οδηγίες.
Ο καταναλωτής πρέπει να στείλει τη συσκευή στο CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo, εντός 25 εργάσιμων ημερών.
Οι υπηρεσίες που προσφέρονται στα πλαίσια ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ είναι άνευ χρεώσεως προς τον τελικό καταναλωτή. Η μεταφορά της συσκευής από τον τελικό καταναλωτή προς CD Media S.E – Τμήμα Σερβις Nintendo και αντίστροφα γίνεται με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier service).
Σημεία προσοχής
Περιπτώσεις όπου αποδεικνύεται η:
- κακή χρήση της συσκευής απο τη πλευρά του καταναλωτή
- επισκευή από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό
- χρήση λογισμικού διαφορετικού από το Λογισμικό λειτουργίας Nintendo, χρήση περιφερειακών ή άλλων στοιχείων που προορίζονται για το προϊόν αλλά δεν έχουν κατασκευαστεί από την Nintendo
- χρήση ελαττωματικών ή κατεστραμμένων μπαταριών
- τροποποίηση, επισκευή απο πρόσωπο ή εταιρεία πλην της Nintendo ή εξουσιοδοτημένων συνεργατών της
- ή περιπτώσεις όπου η ζημιά έχει επέλθει από επαφή της συσκευής με υγρά δεν καλύπτονται με εγγύηση
Επίσης από την εγγύηση δεν καλύπτονται :
- η απώλεια δεδομένων ή λογισμικού λόγω διαμόρφωσης της μνήμης ή της κάρτας SD που χρησιμοποιείται με το προϊόν
- η απώλεια οποιοδήποτε δεδομένων που έχουν φορτωθεί ή αποθηκευτεί στο προϊόν απο πρόσωπο ή άλλη εταιρεία πλην της Nintendo ή των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της
- η απώλεια δεδομένων ή άλλου περιεχομένου λόγω διαγραφής του Nintendo Network ID που καταχωρήθηκε ή συνδέθηκε με το προϊόν
Το Nintendo Service Center της CD Media, ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ οι οποίες δεν θα συνοδεύονται από το επίσημο έγγραφο του service στο οποίο δηλώνεται ή αναγράφεται ο Μοναδικός Αριθμός Υπόθεσης (Ticket Number). Αυτές οι περιπτώσεις θα επιστρέφονται στον καταναλωτή με δική του χρέωση.
Στην περίπτωση αποστολής του προϊόντος στο CD Media S.E. – Τμήμα Σέρβις Nintendo συνιστούμε τη δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας των δεδομένων και αφαίρεση ή διαγραφή τους πριν την αποστολή. Ανάλογα με το τύπο επισκευής τα αποθηκευμένα δεδομένα στη μνήμη του προϊόντος, ενδέχεται να διαγραφούν και μπορεί να είναι αδύνατη η ανάγνωση των αποθηκευμένων δεδομένων στην κάρτα SD ή η επανεισαγωγή τους στο προϊόν μετά από την επισκευή.
Συσκευές εκτός εγγύησης
Όταν μια συσκευή είναι εκτός εγγύησης ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το ελάχιστο κόστος ελέγχου καθώς και με τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν για την επισκευή της συσκευής και εφόσον συμφωνήσει εγγράφως στο κόστος ελέγχου, δηλώνει τον τρόπο πληρωμής (ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ή ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ)
Στην περίπτωση της ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓ/ΣΜΟ, ο καταναλωτής οφείλει να καταθέσει το αντίτιμο του ελέγχου στους παρακάτω τραπεζικούς λογριασμούς.
ΤΡΑΠΕΖΑ | Αριθμός Λογ/σμού | IBAN |
ALPHA BANK | 117002320001418 | GR13 0140 1170 1170 0232 0001 418 |
EUROBANK | 0026.0043.160200220747 | GR91 0260 0430 0001 6020 0220 747 |
Εφόσον βεβαιωθεί η κατάθεση, ο καταναλωτής θα λάβει στο email του αντίγραφο της απόδειξης είσπραξης. Τότε μόνο το CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo δίνει την εντολή στον ταχυμεταφορέα να παραλάβη τη συσκευή από τον καταναλωτή.
Μετά από το έλεγχο στη συσκευή, ο καταναλωτής ενημερώνεται μέσω email για το τελικό κόστος της επισκευής (κόστος ανταλλακτικών).
Για να προχωρήσει το CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo στην επισκευή της συσκευής ο καταναλωτής πρέπει να αποδεχθεί εγγράφως το κόστος επισκευής και επιλέξει τον τρόπο πληρωμής (αντικαταβολή ή κατάθεση στην τράπεζα).